torsdag den 10. marts 2011

Nyt Arctic Monkeys album til juni!!!

Jeg er ret vild med Arctic Monkeys, har vildt meget musik med dem. Jeg har hørt deres musik rigtig meget, og derfor blev jeg glad da jeg så at de er på vej til at udgive et nyt album til sommer (mandag d. 6. juni). I weekenden udgav de allerede en teaser til deres nye album (et nummer på den nye plade: Brick by Brick, som man kan se på youtube). Jeg er spændt på at høre hvad de finder på, og jeg glæder mig til at albummet kommer ud. Synes at deres gamle musik er super godt, men deres nye nummer "Brick By Brick" synes jeg ikke er på højde med deres ældre musik, det er lidt ærgerligt.

          

1 kommentar:

  1. Arctic Monkeys har udgivet endnu en rocket singel:
    http://www.soundvenue.com/play/videoer/2011/04/15/arctic-monkeys-skruer-op-for-rockattituden

    SvarSlet