onsdag den 29. juni 2011

Sommerferie-slumren

Ja, vi tager det tydeligvis stille og roligt her på bloggen ... Det er ved at være et stykke tid siden, vi har skrevet herinde. Det skal vi nok lave om på! ;-)

Så vidt jeg læser, kommer der ikke de vilde koncerter i løbet af sommeren, og i det hele taget slumrer det for tiden en anelse i musik-verdnen (det er ellers spændende med Bon Ivers nye album). På Roskilde Festival, som lige nu varmer op til i morgen, hvor festivalpladsen med de syv scener åbner, er der fx heller ikke ét stort hovednavn i år (men jeg er stadig rigtig ked af, at jeg ikke skal med i år :( ...).

Der er masser af updates at finde omkring festivalen, og jeg er lige stødt på denne blog: http://rasmuswengkarlsen.dk/blogging/. Det er en fotograf, og han fotograferer især en mas-se musikere – jeg faldt over ham, fordi jeg lige "stalkede" Electrojuice (som ikke rigtig kommer til at lave musik længere, da de begge tager til udlandet efter sommerferien efter at have afsluttet 1. g, skriver Soundvenue), dem har han nemlig også fotograferet. Han tager en masse billeder på festivalen i år (gjorde også sidste år) – både af publikum og af musikerne.

Electrojuice. Af Rasmus Weng
Håber I nyder sommeren! Glæder mig til at nyde Regnen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar